Przypominamy, że dziennik elektroniczny szkoły znajduje się tutaj!

Piechotą przez Wrocław

W dniach 03.06-05.06 klasa 3d pod opieką p. Barbary  Ciechanowicz i p. Marzeny Godzik wyruszyła na podbój Wrocławia. Naładowani pozytywną energią zwiedzanie miasta rozpoczęliśmy od Hali Stulecia, w której zachwycił nas pokaz multimedialny. Następnie udaliśmy się do Ogrodu Japońskiego, gdzie podziwialiśmy niezwykłe rośliny i widoczny na zdjęciu wodospad. Mimo zmęczenia humor nas nie opuszczał i z uśmiechem na twarzy wieczorem wyruszyliśmy podziwiać pięknie oświetlony Ostrów Tumski.

Kolejny dzień rozpoczęliśmy od obejrzenia Panoramy Racławickiej znajdującej się w Rotundzie. Wywarła ona na nas ogromne wrażenie! Pełni podziwu postanowiliśmy też oglądnąć w Muzeum Narodowym wystawę pt.: „Od Cranacha do Picassa. Kolekcja Santander”. Następnym punktem programu był Ogród Botaniczny, na którego zwiedzenie mieliśmy godzinę. Każdy z nas chciał znaleźć przede wszystkim rośliny mięsożerne . Niestety nie chciały nas zjeść  L . Po pysznym obiadku udaliśmy się z panią przewodnik na zwiedzanie najważniejszych zakątków Wrocławia.  Przez 5 godzin podziwialiśmy najpiękniejsze miejsca polskiej Wenecji m.in. Operę i Uniwersytet Wrocławski. Wielką atrakcją były spotykane na każdym kroku wrocławskie krasnale. Ogromnie zmęczeni wróciliśmy do hotelu i w błogim spokoju odpoczywaliśmy.

Ostatni dzień naszej wycieczki składał się z lekcji muzealnej na temat sztuki współczesnej. Zobaczyliśmy m.in. instalację Magdaleny Abakanowicz i szokujące prace Władysława Hasiora. Wykończeni, ale bardzo zadowoleni, wróciliśmy do domu. Była to nasza ostatnia, ale bez wątpienia najlepsza wycieczka.